Вівторок, 26.09.2017, 12:43
Вітаю Вас Гість | RSS

Генічеське Медичне училище

Вищий навчальний заклад освіти І рівня акредитації

Меню сайту
    Форма входу
    Категории розділу
    Новини сайту [4]
    Новини, які стосуються безпосередньо цього сайту (оновлення, додання нових матеріалів, та ін.)
    Новини училища [41]
    Новини, які стосуються навчального закладу (оголошення, свята, конкурси та ін.)
    Виховна робота [78]
    Положення про гуртожиток [1]
    Правила прийому 2016 [3]
    Закупівлі [4]
    Правові документи [1]
    Адміністрація [2]
    Циклові комісії [14]
    Опис виховної роботи [1]
    історія закладу [1]
    акт ліцензованих обсягів [1]
    Бібліотека [1]
    Положення про приймальну комісію [1]
    Студентське самоврядування [3]
    Умови проживання в гуртожитку [1]
    Правила проживання в гуртожитку [1]
    Пріоритетні завдання роботи [1]
    Методичне об`єднання керівників груп [1]
    Програми вступних випробувань [4]
    Навчальна практика [1]
    Тренажерний кабінет [1]
    Статут [1]
    Кошторис на поточний рік та всі зміни до нього [4]
    Положення про переведення студентів на вакантні місця державного бюджету [1]
    Звіт про використання та надходження коштів [6]
    Штатний розпис на поточний рік [4]
    Положення про організацію освітнього процесу [1]
    Результати щорічного оцінювання педагогічних працівників [1]
    Військово-медична підготовка [1]
    Наукова робота [1]
    Психологічна допомога [4]
    Колективний договір [1]
    Правила внутрішнього розпорядку [1]
    Положення про екзаменаційну комісію [1]
    Щорічний звіт керівника [1]
    Зміни до Правил прийому 2016 [2]
    Розклад вступних іспитів та конкурсу сертифікатів УЦОЯО [1]
    Морально-етичний кодекс [1]
    Штатний розпис 2015 [1]
    Вибори на вакантну посаду директора училища [14]
    Тимчасові правила призначення академічних (соціальних) стипендій [1]
    Інформація щодо захисту прав дитини [1]
    Рейтингові списки [1]
    Приймальна кампанія 2017 [0]
    Правила прийому 2017 [1]
    Положення про Приймальну комісію 2017 [1]
    Правові документи [1]
    Акт ліцензованих обсягів [1]
    Програми вступних випробувань 2017 [4]
    Строки прийому заяв та документів, конкурсного відбору та зарахування на навчання в 2017 році [1]
    Абітурієнтам після 11 класу (Умови вступу 2017) [1]
    Абітурієнтам після 9 класу (Умови вступу 2017) [1]
    Пошук
    Головна » 2017 » Лютий » 21 » Профілактика професійного вигорання педагога шляхом формування позитивного мислення
    15:37
    Профілактика професійного вигорання педагога шляхом формування позитивного мислення

    Тренінг. Профілактика професійного вигорання педагога шляхом формування позитивного мислення

    Мета тренінгу: формувати позитивне ставлення вчителів до власної педагогічної діяльності, навчати технікам розвитку позитивістського мислення; розвивати уміння знімати психоемоційне напруження, знервованість у процесі роботи з аудиторією вихованців; допомогти оволодіти техніками самоконтролю, самоорганізації, розвинути почуття віри у власні сили, можливості, сформувати почуття власної потрібності, важливості, незамінності.

    Задачі тренінгу:Звільнення від психологічної напруженості, надмірної самокритичності, скутості, роздратування;оволодіння навичками глибокого пізнання і розуміння своїх емоцій та переживань;набуття уміння мислити позитивно, керуватись цим умінням у процесі педагогічної діяльності;отримання теоретичних та практичних знань з питань підтримання у задовільному стані психоемоційного здоров'я та розвитку власного позитивного мислення;формування умінь застосовувати набуті знання на практиці;попередження передумов, котрі сприяють професійному вигоранню.

    1 1 Вправа «Створи свій власний світ»

    Мета вправи: стимулювання рецепторів, котрі відповідають за емоційне розвантаження; дослідження ціннісних орієнтацій учасників;

    Зміст вправи: тренер розподіляє учасників на дві групи, вмикає музику для релаксації, пропонує учасникам попрацювати з пластиліном. На завершення кожна команда презентує свій проект «Позитивного пластилінового світу».

    Інформаційна вставка: Уявіть, що пластилін – це сировина, з якої можна зробити усе, що лиш забажаєте. Кожен з вас самостійно виготовить скульптуру, яку б хотілося додати до картини «позитивного світу», якої так не вистачає, на вашу думку. А потім кожна команда за допомогою скульптур, які кожен виліпив індивідуально, створює свій власний «Позитивний пластиліновий світ» і, коментуючи, представляє свій «проект» на загал.

    Обговорення:

    — Що ви відчували, коли ліпили скульптури?

    — Чи відчували ви, що додаєте світу позитиву?

    — Чи знайшлося серед ваших скульптур місце емоціям та почуттям?

    — А яких матеріальних цінностей не вистачало «Ідеальному світові»?

    Чи можемо ми в реальному житті створити хоча б 10 відсотків того, що створили тут і зараз? Як саме?

     

    2 Вправа «Ідеальна виробнича ситуація»

    Мета вправи: обговорити виробничі, організаційні умови, котрі б сприяли отриманню задоволення від роботи.

    Обладнання: папір формату А1, маркери для запису загальних ідей.

    Зміст вправи:

    Учасникам пропонується уявити, що вони самі створюють усі необхідні умови для хорошої роботи. Необхідно уявити і описати ідеальну ситуацію для своєї роботи.

    Інформаційна вставка:

    — Уявіть, що у ваших силах створити будь-які умови для хорошої, комфортної, продуктивної роботи. Уявіть і опишіть ідеальну ситуацію для забезпечення якісного результату праці. Презентуйте.

    Обговорення:

    — Чим корисною для вас була ця вправа?

    — Які ідеї абсолютно реально впровадити в свою діяльність?

    — Чи допоможе це вам почувати себе більш впевнено на своєму робочому місці?

    3 Вправа «Супер-сумка»

    Мета вправи: зняття напруги, створення невимушеної атмосфери в групі та умов для самореалізації; ознайомлення з колом інтересів учасників групи.

    Інформаційна вставка: Кожен учасник отримує журнали, фломастери та аркуші паперу, з яких він сам конструює собі паперову сумку. Використовуючи журнал, фломастери, клей, ножиці кожен учасник на зовнішню сторону своєї паперової сумки має прикріпити ті матеріали (вирізки з журналів), які, на його думку, відобразять те, що про себе знає він і знають інші. Усередину сумки покласти ті речі, які відображають його внутрішній світ, про що іншим невідомо.

    Після того, як усі закінчили роботу, кожен має презентувати свою сумку – її відкриту зону. Про закриту сторону сумки учасники висловлюються за бажанням.

    Обговорення:

    • -Що дала особисто вам ця вправа?
    • -Чи дізнались ви про щось корисне?
    • -У чому відчувався дискомфорт?

    4 Вправа «Повітряні кульки»

    • Мета вправи: продемонструвати важливість підтримки в стосунках між людьми.
    • Обладнання: повітряні кульки, маркери для СD.
    • Зміст вправи: Кожному учаснику пропонується взяти кульку, надути її, щось написати на ній чи зробити якийсь малюнок, щоб легко впізнати де чия. Учасникам пропонують встати зі стільців та підкидати свою кульку, тримаючи її в полі зору; зробити крок вперед та продовжувати тримати в повітрі свою кульку; зробити ще один крок вперед, підтримуючи свою кульку; підкидайте будь-яку кульку, що потрапить в поле зору. Не дозволяйте, щоб кульки падали на підлогу.
    • Обговорення:
    • — Що ви відчували коли:
    • а) контролювали свою кульку?
    • б) підкидали чужу кульку?
    • в) ваша кулька впала на підлогу?
    • г) ваша кулька далеко залетіла?
    • — Навіщо ми робили вправу?
    • Як висновок: Коли турбуєшся про інших, слід пам'ятати – навколо нас багато людей, яких ми можемо підтримати, але не варто забувати: повністю віддаючи себе іншим, можна зовсім забути про себе і тоді людина не помічає, к сама падає: від втоми чи жертовності.

    5 Вправа «Що робить мене уразливим?» Вправа «Сміттєве відро»

    Мета вправи: дати можливість обміркувати власні рамки, обмеження та обставини, які посилюють дію стресових чинників та сприяють виникненню професійного вигорання.

    Зміст вправи:

    Кожен з нас відчуває на собі вплив оточення, зовнішніх обставин, пов'язаних з роботою, особистою історією та актуальними життєвими обставинами. Наявність або відсутність сім'ї, дитячих травм, занадто вимогливе керівництво, неможливість отримати професійну підтримку, перевантаження на роботі – все це може позначатися на нашому стані. Приділіть час тому, щоб сформулювати для себе, що у вашому минулому і сьогоденні, в професійній сфері посилює вашу вразливість. Цей список для вашого особистого використання.

    Мета вправи: за допомогою символічної дії позбутися частини шкідливих спогадів, переконань, думок, дій тощо.

    Обладнання: сміттєве відро, папір для нотаток

    Зміст вправи: Виконання попередньої вправи («Що робить мене уразливим?») може викликати негативні емоції, зниження загального фону настрою, роздуми щодо власних недоліків, внутрішні переживання. Тому варто оцінити стан групи та окремих її учасників, запропонувати цю вправу. Необхідно написати чи намалювати у символічному вигляді те, чого хотілось би позбутись для адекватного сприйняття себе самого у професійній сфері та викинути у смітник усі непотрібні «думки».

    (Процес може відбуватися мовчки, або з коротким прощальним коментарем)

    Обговорення:

    -Як ви почуваєтесь після виконання вправи?

    -Що потрібно зробити, щоб викинути «зайві думки» не лише символічно ось тут, у групі, але й індивідуально у реальному житті?

     

    Категорія: Циклові комісії | Переглядів: 55 | Додав: john_doe9794
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Календар
    «  Лютий 2017  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728
    Наше опитування
    Знайшли те що шукали на сайті?
    Всього відповідей: 49
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Copyright Генічеське медичне училище © 2017
    Адміністратор: denis[песик]genich.com.ua
    Безкоштовний хостинг uCoz